Adakah ini satu Tabungan???

Friday, July 29, 2011

SALAM RAMADHAN & SERIBU KEMAAFAN BUAT SEMUA YANG DIRINDUI.........

*.*

Assalamualaikum buat semua rakan taulan, sahabat handai, adik, kakak serta semua yang mengenali Akak di alam cyber ini......Uissssh.....wah dah bersawang teratak kecil Akak ni kan.....ni perlu minta bantuan fumigator....pest controller....silap-silap kena panggil Ghost Buster...tolong bersihkan kawasan ni!!!!

Terlebih dahulu AMPUN DAN MAAF dari lubuk hati Akak yang paling dalam kerana menyepi sekian lama.....banyak yang terjadi dalam tempoh tersebut.....dan hampir Akak terlupa pada password account BLOG ni!.....Namun kehidupan Akak masih seperti dahulu lagi.....dengan urusan keluarga.....yang tak ada sempadan masa atau jadual berkala.....Yang ketara penghuni rumah dah semakin berkurangan tapi perubahan jadual dalam kehidupan tetap ada.....dan jadual tugas juga ada yang menambah dan ada yang berkurangan.

Terima kasih buat ADIK MIMI (Chik Mi ~Aku dan Kehidupanku~@http://qasehmu-abadi.blogspot.com) yang sempat CALL dan bertanya khabar .....

Harapan Akak agar Akak mampu kembali berblog seperti dahulu.......Insyaallah!

Entah apa yang menghalang Akak dari berblog selama ini tak dapat nak Akak jelaskan......ALASAN ....tak perlu kot!......Biar seribu alasan sekali pun ...masa yang berlalu tak akan kembali lagi.....dan Akak sure have miss a lot  ......kan?

Di kesempatan ini Akak ingin mendoakan agar kilauan Ramadhan kali ini akan memberi sinaran yang cukup terang buat kehidupan Akak sekeluarga dan kita semua. Amin!

Bagi yang merindui bekal Hubby Akak ni buat paparan edisi khas sempena menyambut bulan puasa.....namun Akak akan berusaha untuk terus update.....dapur kecil Akak ni...Insyaallah!



Akak mengambil kesempatan ini mengucapkan sekali lagi berjuta kemaafan sekiranya selama ini ada yang tersinggung perasaan, tercalar di hati atas tutur bicara dan perlakuan selama Akak bersiaran terdahulu...moga sinar Ramadhan ini akan menyerikan hubungan yang terhenti seketika di jaringan siber ini....menyambungkan kembali silaturahim antara kita...Insyaalah!

Moga kita mendapat keberkatan dalam mengerjakan ibadah puasa dan dilimpahi rahmat olehnya...Amin!

Jemari ni semakin keras untuk memanjangkan bicara bual kali ini...maklumlah dah agak kematu....lama sangat menyepi....nak upload gambar pun terkial-kial.....Moga bertemu lagi....Salam kasih dan sayang dari Akak buat semua pengunjung......!

Salam Ramadhan Buat Semua!


13 comments:

cikmin said...

salam kak watie...

rindu rindu rindu...ye rindu bekal hubby kak watie tu...hihi..cikmin sekarang ni maikn sibuk akak..kunon nak jadi usawahan macaron berjaya gitu.. :) apa2 alasanya kak..kembali lah menceriakan dunia blogging ni kak..takda cite..tepek je lauk pauk akak yg akak masak tu...puasa nanti mesti macam2 akan terpapar kat sini..

p/s miss ur kek kukus... :)

faheem ammar said...

tok mama..ini faheem ikut ibu... :) faheem dah besar dah..dekat 2 tahun dah ...

HaSue said...

Assalamualaikum kak watie..
Ya Allah..i'm really2 misssss youuuu so muchhh!!!cepat jer berlari anak dtg ke sini td tengok n3 akak ni haa..

welcome back kak!rindu dgn n3 n celoteh akak tauu..rindu nak tengok bekal hb akak tu.. :)
Semoga akak akan teruss bersemangat berblogging lepas ni yer..takpe kak,pelan2 kayuh..

Akak jangan diamkan diri lagi pasnih yer...risau lak n tertanya2 ke mana kak watie dah pergi...

meh peluk2 dulu mehh..hermmmmpph

Kak Rose said...

Asalamualaikum watie.... lamanya menghilang... bz sangat ye? x pe lepas ni pelan2...

welcomeback to blogging world... harap2 masih ada kesempattuk terus mengupdate rumah maya ni ya...

izahdaut said...

assalamualaikum kaka watieeee..
sangat merindui celoteh akak tuuu... tetibe sebak baca entry akak ni. dan merindui bekalan yg selalu ada untuk en suami akak tu...


akakk... semoga semuanya baik baik je ye.. dan semoga ramadhan ni kite semua diberkati.. miss u a lot!!!

selamat berpuasa........

Chik Mimi said...

assalam sis winduuuuuuu lama tak call akak tau u r back alhamdulillah dear

indahhouse said...

Salam kak watie,
Miss U... syahdunya rasa.
Salam ramadhan juga buat kak watie sekeluarga. Mohon maaf salah silap saya.

MamaFaMi said...

Assalamualaikum Sis,

Glad to have you back in the cyberworld.

Selamat menyambut Ramadhan al Mubaraq. Mama menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andai ada yang tersilap bicara menyinggung rasa. Selamat berpuasa buat sis sekeluarga.

Ummi said...

Assalamualaikum Watie, rindu tersangatlah kat Watie....huhuuuu.. Harap2 lepas ni dapat selalu muncul walaupun x kerap... Aah kita mmg rindu nak tengok bekal2 Watie tuk hb tu, sebab terbayang2 kalau ada org bekalkan untuk kita...hehehee
Ummi jugak mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan al mubarak buat Watie seisi keluarga, semoga sentiasa beroleh rahmat Allah swt. juga....
Salam sayang dari Ummi...

Purpleheart said...

lama akak tk update..rindu pulak..

sharamli said...

akak!!! rindu!

selamat berpuasa unt0k akak dan keluarga.

Watierman said...

Assalamualaikum semuanya.....

> Cik Min...Terima kasih & Syukurlah Min kita bertemu di sesawang ni lagi...& TAHNIAH kerana dah berjaya menjadi seorang usahawan macaroon...Insyaalah apa yang Min harapkan tercapai!Masak tu kerja harian tapi nak hadap PC tu yang selalu berhalangan Min!..akan Akak usahakan sekadar termampu...Insyaallah!

> Faheem Ammar.....Alahai cucu Tok Mama dah besar yer....dah boleh update blog lagi....meh sini jadi assistant Tok Mama pulak sebab mata tok mama dah tak clear nak tekan2 keyboard ni ha!Tok Mama cayang Faheem...muaaah!!

> Ha Sue....Muaaah...muah....wah siap peluk2 lagi erk....Tq ya Dik...sebab masih terkenangkan Akak ya!!Insyaallah Akak akan terus berusaha nak meng"update" blog ni...tapi jemari tua ni...cam lambat jer nak menekan nekan keyboard...keras dan mata ni pulak dah membataskan untuk akak nak buat aktiviti2 Akak seperti menjahit dan membaca novel...mata semakin rabun..!Namun...TQ ya...Akak juga rindukan Sue sekeluarga...muaah!

> Kak Rose....TQ ya Akak sudi bertandang ke dapur sempit ni lagi.... busy tu cuma satu alasan jer ....tapi ada aje halangan dan rintang bila masa nak update blog ni ha...tu yang jadi lama sangat tak ber'update'.Hanya masa penentu segalanya Kak....insyaalah!

> Izah Daud.....TQ Dik Izah....ala bekalan biasa tu pun Adik rindu yer....sama jer...ulang-ulang menu tu Dik...hehehe...Akak pun rinduuuuu pada dik Izah yang sangat rajin ni ha....moga kita berjaya menunaikan ibadah puasa dengan sempurna ya dik...Insyaalah!

> Chik Mimi....uuuuuhuuuu tak pe Akak faham orang kerja pejabat lagilah sibuk..tambah yang rajin..nak balik masak untuk keluarga cam Mimi ni ha...ala...bila ada lapang2 kita calling calling lah kan!Hee heee!

> Indahhouse @ Dik Nur.....Samalah kita Dik...tak pe...bila kelapangan kita sama2 jenguk each other okay....Insyaallah...!

> MamaFami....TQ Sis...I am glad to be back too!! Hopefully....I will try to keep up with the rest of the crowd...hehehe!

> Ummi.....muaaahhhhh rindu juga kita pada Ummi tau....sebab Ummi ni salah seorang dari bloggers yang AMAT Watie kagumi...a very good household manager...I am impressed! Walau jauh di mata..namun di hati tetap segar diingati....TQ ya...!

> Purpleheart...Sorry ya bikin kamu kerinduan....but TQ so much for mising me hehehe...I will try to be back on track....

> sharamli....Dik Sha....Akak juga rindu pada Sha....sha majuk ke...tutup terus blog tu..?You are just like one of my kids....I sure hope to hear from you again...muaahh!!

ijan said...

Assalamualaikum Kak Watie...
Rinduuu nye dekat akak..kite selalu datang tengok kot2 akak ada update.. terfikir apa yang jadi kat akak kat sana... alhamdulillah akak dah kembali berblogging, dapat juga kami mengikuti perkembangan. Wpun hanya dunia siber tp rasa macam dah kenal rapat dengan akak, bila hilang, rasa teringat juga... apepun, kami sekeluarga nak ucapkan selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak dan selamat berpuasa buat akak sekeluarga... semoga akak dan keluarga sentiasa sihat2 di sana...
salam sayang dari kami,
Ijan
Faiz
Mikael